3r ESO - Ja hem tornat d'IRELAND

Del 6 al 12 d’abril 43 alumnes de 3r d'ESO, juntament amb dues professores, la Montse Torras i l’Olga Folqué, hem passat una setmana a Irlanda per millorar el nostre anglès.

Una mica nerviosos, vam arribar a l'aeroport de Barcelona acompanyats de les nostres famílies, teníem molta il·lusió de fer aquest viatge, però la majoria de nosaltres mai havia pujat a un avió. A l'aeroport ja vam aprendre a passar controls.

Quan vam arribar a Irlanda un Bus-transfer ens va portar de l'aeroport a l'Escola on ens esperaven les nostres famílies Irlandeses. Tots vam ser hostatjats amb famílies de Dublin, inclosos les nostres professores. Aquell dia va ser de presentacions, organització de la casa i descoberta de tot el nostre entorn per saber anar sols a la nostra Escola.

Cada matí, alguns a peu, altres amb tren i altres amb bus ens dirigíem al International House College, on rebíem 3’5 hores de classes d'anglès. Teníem temps lliure per dinar i a la tarda tornàvem a l'escola per fer diferents activitats culturals.

El diumenge al matí vam començar les nostres activitats amb les visites del Dalkey Castle, el famós castell, on ens van fer una representació medieval del menjar, de la història de les armes i les monedes.

A la tarda vam visitar la Guiness Store House, on vam aprendre com es feia la cervesa i des de la gran cúpula de vidres vam poder observar tota la meravellosa ciutat de Dublín... a tots ens va agradar molt.

Durant la setmana vam visitar Dublínia, el museu dels víkings, on vam aprendre tota la història antiga i la creació d'Irlanda.

També vam poder veure la Catedral de St. Patricks.

Vam fer un tomb per la zona de Temple Bar, on vam poder fer fotos als diferents pubs de colors que hi ha.

Vam passejar per Graftton Steet, el famós carrer empedrat de botigues de Dublin, on vam poder a anar de "Shopping".

Vam anar a veure la famosa estatua de la Molly Malone, a qui vam cantar la típica cançó irlandesa dedicada a ella.
 Vam visitar el Trinity College, la gran Universitat de Dublín i la seva meravellosa biblioteca "The Book of Kells", a tots ens va agradar molt.

No ens van faltar moments de joc al Bowling Center, ni moments de platja a Bray, una platja meravellosa on vam poder passejar, jugar amb les onades, ballar i fer-nos moltes fotos.

Durant aquesta setmana hem compartit vivències amb la nostra família irlandesa, ens hem pogut comunicar amb ells en llengua anglesa i ens han tractat com si fóssim de la seva família.

A l'escola hem fet classes intensives d'anglès i també hem elaborat el nostre dossier i Projecte de Síntesi, treballant l'anglès. El dijous, una mica nerviosos, vam fer les exposicions orals en anglès del Projecte de l'International House College i també vam fer les exposicions orals en anglès del nostre Projecte de Síntesi.

Cadascun de nosaltres vam rebre els Certificats Oficials d'Anglès de totes aquestes hores treballades a Irlanda.

En el moment de dir-nos adéu, la directora i tots els nostres professors ens van felicitar per tota la nostra feina ben feta, el nostre esforç i la nostra bona actitud.El dia de marxar, molts de nosaltres hem plorar abraçats a les famílies, amb ganes de quedar-nos uns dies més perquè la nostra experiència ha estat increïble... però també ens agradava tornar a casa per retrobar-nos amb els nostres i poder-ho explicar tot.

Ahir  divendres vam tornar a casa, vam arribar a l'Aeroport del Prat on ens esperaven totes les nostres famílies, va ser una rebuda molt emocionant.

Hem passat una setmana genial a Irlanda on hem après molt anglès, hem conegut molt de la cultura d'Irlanda, hem visitat i caminat pels llocs de la seva història... però sobretot hem après a treballar tots junt compartint moments de feina i de gresca.

Aquesta experiència tan increïble, ara ja queda en el record per sempre "Forever, and ever".

Des de l'escola volem felicitar tots aquest alumnes que han sabut treballar compartint tasques amb responsabilitat i també han sabut compartir moments de riure i d'esbarjo.

Entrades populars d'aquest blog

4t ESO - Perills i riscos d'internet (Stop bullying a l'escola)

BookTrayler "Poema de Mio Cid" 1r ESO

Descobrim científiques i científics que han fet història