Els de 1r d'ESO hem anat al CRAM!













Si una tortuga ferida trobes al mar al CRAM l’has de portar. Albert.

M’ho vaig passar molt bé, vam anar al CRAM i vam anar a veure tortugues. Vam anar a la platja i després vam anar al parc a menjar. Emma.

L’explicació em semblar molt bona, la manera de treballar era molt bona i també em van agradar les activitats. Paula.

       Va ser molt divertit anar a la platja i recollir mostres. Mario.
       
Va estar molt interesant veure com eren les tortugues per dins i que feien amb els taurons. Vam anar a la platja i després a un parc darrere de l’aeroport a dinar. Daniel.

Em va agradar anar al CRAM. Les tortugues, la platja i la informació del finning. Jordi.
Em va agradar quan vam veure les tortugues i quan parlàvem sobre la seva història. Quim.

A l’excursió del CRAM m’ho vaig passar bé perquè el parc on vam anar era molt bonic i la platja també. Alejandro.

L’excursió de dimarts m’ha semblat divertida però només en la platja i el parc en canvi al CRAM no m’ha agradat tant només veure les tortugues. Tania.

L’explicació va ser entenedora, i els monitors van ser molt simpàtics. Judith.

Més val tortuga curada que maltractada. Samuel.

A mi em va fer il·lusió veure tortugues, però va ser més divertit anar a la platja i al parc. David.

Va ser una excursió en la que vam aprendre continguts que podem fer servir en el nostre dia a dia. A més a més, va ser un dia amb un entorn agradable, ja que a la platja i al parc vam passar moments divertits.  Mónica.


Va ser molt interesant veure les tortugues. Andrea.

Marc: M’ho vaig passar molt bé fent l’activitat del finning i recollint mostres a la platja.

Sandra: La sortida em va agradar molt i l’explicació del què és el finning i l’estona a la platja va ser el més interessant i divertit.

Martí: El que em va agradar més va ser l’observació de les tortugues i l’estona a la platja. Em va impactar l’explicació del finning.

Laia: Em va agradar molt veure les tortugues, sobretot la Coco, que era molt petita.

Marc: La platja estava plena de coses que no trobaries fàcilment en un altre lloc.

Desi: Em va agradar molt anar a la platja i al parc. Va ser divertit. I veure les tortugues també.

Abril: Em va agradar veure les tortugues i aprendre sobre el treball que realitzen al CRAM.

Montserrat: Ja sé més coses sobre el finning, i m’ho vaig passar molt bé a la platja.

Adrià: Em va agradar molt veure tortugues de dimensions tan grans, i l’estona que vam estar a la platja.

Maria: Em va agradar molt quan vam veure les tortugues. I vaig aprendre fets sobre elles i el finning.

Martí: Em va sorprendre molt el CRAM en quan a que s’esforcen molt per ajudar a les tortugues marines per a que es recuperin.

Emma: El que més em va agradar va ser visitar les tortugues, i ara ja sé més coses sobre el finning.

Clàudia: El que em va agradar més va ser poder conèixer les tortugues, ja que abans les havíem estudiat a classe.

Lidia: Em van agradar les tortugues, la platja i el parc.

Eloi: El que em va agradar més va ser el CRAM, i el que més em va sorprendre va ser les dimensions de les tortugues.

Helena: El que em va agradar més del CRAM va ser quan vam veure les tortugues, i m’ho vaig passar molt bé a la platja.

Laia: El que més em va agradar va ser quan ens van ensenyar les tortugues, ja que les vam poder veure quasi totes.

Núria: Em va agradar poder veure les tortugues i l’activitat del finning, però el que més vaig disfrutar va ser la platja.

Maria: Em va agradar molt veure les tortugues, i sobretot poder córrer al costat de l’aigua a la platja.

Josep: M’ha agradat veure les tortugues i l’activitat del finning, m’ho vaig passar molt bé tant al CRAM com a la platja.

Júlia: El que em va agradar molt va ser veure les tortugues que havíem treballat a classe, però sobretot disfrutar de la platja.

Carmen: El que em va agradar més va ser la platja i veure les tortugues.

Ainhoa: El que més em va agradar va ser veure les tortugues i anar a la platja.


Deybid: El que més em va agradar va ser l’estona a la platja i l’observació de les tortugues. 

Vam veure les tortugues que havíem treballat a classe i també diferents fotos de taurons i un vídeo sobre el finning. Paula.

Les tortugues són boniques i són interessants que no es morin farà que no hi hagi cap apocalipsis. -Marcel.       


-         Va ser una gran excursió ja que vam poder fer diferents coses i va ser com una barreja d’aprenentatge i diversió. (MARIONA).

-         Va ser un dia emocionant, ple de sorpreses fantàstiques. Des de taurons i tortugues fins a paisatges com la platja. (CARLA).

-         El dia de dimarts va ser fantàstic i molt impactant per les tortugues. Van ser molt valentes. (LUCIA).

-         Vaig aprendre coses noves i mho vaig passar molt  bé amb els amics va ser molt divertit.(GUILLEM).

-         El dimarts va ser un dia molt divertit i vam aprendre coses noves i va ser molt interessant. (MARINA).

-         El dimarts va ser divertit, em va agradar veure a les tortugues que vam treballar. A més ens vam recordar coses que vam treballar (UNAI).

-         Va ser molt divertit, vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar molt bé. (MARIA).

-         L’excursió al CRAM va ser molt divertida i interessant, vam aprendre moltes coses, i vam passar un dia molt divertit amb els amics, resumint, una experiència fantàstica que repetiria. (MARIONA).

-         Va ser una gran experiència que m'agradaria repetir, el que més mha agradat han sigut les tortugues. (ANNA).






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

4t ESO - Perills i riscos d'internet (Stop bullying a l'escola)

BookTrayler "Poema de Mio Cid" 1r ESO

Descobrim científiques i científics que han fet història